Oto dla cb avek <3
sobota, 13 października 2012
poniedziałek, 1 października 2012
Epic Pika !!!
Sie Pokemony.
Ja byc epic pika. Dlaczego? Uwaga... Nie dawno pisalismy probny test... Dostalam 35pk/40pk ^^
Wszyscy wyszczeżali oczy i podziwiali... A wredna śmietanka sie smiala.
Epic Ninja
Zegna.
Ja byc epic pika. Dlaczego? Uwaga... Nie dawno pisalismy probny test... Dostalam 35pk/40pk ^^
Wszyscy wyszczeżali oczy i podziwiali... A wredna śmietanka sie smiala.
Epic Ninja
Zegna.
niedziela, 30 września 2012
Pika Lunatyk.
Hej pokemony.
Tej nocy poszłam spać później kolo 1 w nocy.
Następnego ranka budze się z wielkim guzem i to na klatce schodowej xD
Okazuje się, że lunatykuję xd
Żegnam
Pika(lunatyk)Ninja
Pika-chuuu
sobota, 29 września 2012
Jahaaaaaaaaaaa!
Hej pokemony.
Już prawie skończyłam pracę nad moim kanalem :D
Teraz ściągam intro do filmu.
Trzymajcie się.
PikaNinja
(pika-chuuuu).
Wow xD
Już prawie skończyłam pracę nad moim kanalem :D
Teraz ściągam intro do filmu.
Trzymajcie się.
PikaNinja
(pika-chuuuu).
Gangnam style :D
Uwaga ja pikaninja przechodze na gangnam style xD.
Żegnam
Pikaninja
(pika-chuuu).
Masło Ninja!!!!
Hej pokemony.
Dziś rano robiłam sobie owsianke. Była gotowa. Chciałam dodać masła gdy ono podskoczyło i spadło na podłogę. ,,No trudno bez masła -,-'' Wziełam gorący talerz z jedzeniem i buuum... Prześlizgnełam sie na maśle, a całe Śniadanie wylądowało na.... MOJEJ GŁOWIE!!! Przez 1 godz myłam włosy.
I tak posłuszne masło stało się ninja!!! A z pikachowego śniadania zostalo (zdradliwe) masło na podłodze.
Żegam PikaNinja
(pika-chuuu).
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
