piątek, 28 września 2012

DJ Pika xD



Ostatnio u nas w szkole była dyskoteka. I byłam DJ (ponieważ jestem zastępcą szkoły).
Oczywiście pozwolil mi p.Wszcześniak (p. Szcześniewki). Ja zapodawać bity xD
A najlepsze, że tańczyłam z nie ukochanym ( Hubertem). He he.
Żegna was PikaNinja
(pika-chuuu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz