Dziś rysuje sb na lekcji Pikachu (pika-chuuu), bo zrobiłam zadanie. Gdy nagle podchodzi wredna Śmietanka (p.Smędzik) i zabiera mi kartke (z pikachu), która miała być na blogu. I wlepiła mi uwage pt: ,,Pani/Pana córka rysuje na lekcji Pikachu'' A kartke odda mi dopiero w czerwcu :(
Więc z rysunkiem nie wyszło, a PikaNinja jest smutna bo ma 3 uwagi (mój rekord miałam 2 na rok,a teraz 3 na tydzień xd)
Żegnam
PikaNinja
(pika-chuu).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz