Jestem PikaNinja.
W tym blogu będę opowiadać o swoim życiu, o grach w które gram i o blogach, ktore czytam.
Gdy byłam mała (okolo 4 lata) kochałam pokemony. Wyobrażałam sobie, że jestem Eevee lub Pikachu (pika-chuuu). Chyba wiecie dlaczego pikachu, a ninja.? W szkole byłam bardzo chuda i byłam narażona na jednego łobuza Krypasa (Krystiana). Bił on wszystkich. Gdy chciał mnie udeżyć ja szybko przeczągałam się pod jego nogami, uderzyłam go w plecy i buummm Krypas leży jak długi (a raczej krótki i grubaśny xd).
To tyle na teraz.
Żegam.
Pika-chuuuu :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz